In India !!! - Reisverslag uit Mahabalipuram, India van Thimo Gobielje - WaarBenJij.nu In India !!! - Reisverslag uit Mahabalipuram, India van Thimo Gobielje - WaarBenJij.nu

In India !!!

Door: reizenmetthimo

Blijf op de hoogte en volg Thimo

09 Oktober 2011 | India, Mahabalipuram

Vanmorgen zijn we aangekomen in Chennai. Het vliegveld was wel heel anders dan Schiphol.

Eerst zijn we met een trein naar het busstation gegaan, en daarna met de bus naar Mammallapuram. De busreis was een heel avontuur want de bus leek wel een achtbaan en zat erg vol! Het is hier snikheet, nu om 6 uur in de avond is het al weer een stuk beter.

Ons hotelletje was heel dicht bij het busstation. Dus daar waren we snel.

's Middags zouden we even naar een tempel gaan, maar we zijn eerst wat gaan eten, want we rammelden van de honger. Ik heb een heel groot bord met rijst en kip gegegeten, het was erg lekker!

Na het eten liepen we langs de markt, en die weg kwam uit op het strand !!! Dat was een leuke verrassing. Daar heeft mijn zus een hele grote duik in de zee gemaakt (met alle kleren aan!)

Later in de middag hebben we nog even gezwommen in het zwembad van het hotel. Dat was wel lekker met die warmte.

Morgen gaan we de stad verder verkennen.

Groetjes, Thimo (en natuurlijk Thamarai en mijn vader en moeder natuurlijk).

• 09 Oktober 2011 - 12:25

Iris:

Wat fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Klinkt harstikke goed zeg, hier in Nederland klettert de regen tegen het raam terwijl ik dit schrijf. Wat een andere wereld is het daar! Veel plezier en ben benieuwd naar jullie volgende verhalen,
    liefs van Jeffrey, Iris, Sven en Aimée

• 09 Oktober 2011 - 12:55

Simone:

Hey Thimo jullie zijn er...wat geweldig allemaal en Thamarai geniet van de zee,leuke foto!
    Spannend en leuk om je verhalen te lezen en ik geniet mee!
    Veel plezier...liefs Simone

• 09 Oktober 2011 - 17:22

Rene:

mooi dat jullie nu lekker in india zijn

was het water lekker Thamarai ???

groeten van de melkies

• 09 Oktober 2011 - 17:44

Jolanda:

Hoi Thimo,

Wat leuk dat je een webblog bijhoudt! Heel veel plezier daar, ook voor papa, mama en Thamarai!

Veel liefs, Jolanda en John

• 09 Oktober 2011 - 18:16

Annie:

Wow, wat een gave foto's, die Tham in de zee, geweldig!!
    Hier is het weer nog steeds vies hoor, dus geniet maar van de zee en de warmte.
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen!
    Ik zal morgen de foto's aan Rik en Joeri laten zien, want die liggen nu net op bed.. Morgen school!!

• 09 Oktober 2011 - 19:55

Liane :

Hoi Thimo en alle anderen

Super dat je een reisverslag bijhoudt, Nikki kijkt elke dag..
    Heel veel plezier en we zullen jullie volgen..

groetjes vanuit het natte en koude Gouda

• 09 Oktober 2011 - 19:58

Meester Dico:

Hoi Thimo,

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen daar. Leuk dat jullie al zo actief zijn. Ik zie dat het gelukt is met de foto,s. Helemaal tof om dat zo te kunnen zien. Groeten, ook aan Tamarai, je vader en je moeder.

• 09 Oktober 2011 - 20:16

Serge En Anne-Wil:

Wat goed om te lezen dat jullie er zijn. succes met de hitte en de rijst.

groetjs

Serge en Anne-Wil

• 09 Oktober 2011 - 20:56

Marco,Paulina,Abiya:

Hoi Thimo, we gaan je volgen hoor, veel plezier.

• 10 Oktober 2011 - 07:31

Geke:

Fijn dat jullie goed zijn aan gekomen. Het ziet er prachtig uit op de foto's. Geniet ervan!!

• 10 Oktober 2011 - 08:44

Gerda De Groot:

Hai daar!
    wat leuk om jullie te volgen, ik ga elke dag lezen. Heb je een computertje bij je Thimo?
    Hoe vindt Thamarai het om weer in haar eigen land te zijn?
    groetjes Gerda

• 10 Oktober 2011 - 09:23

Juf Tessa & Groep 4b:

Hoi Thamarai, Thimo, papa en mama,

Wat een leuk verslag Thimo en wat ziet het er mooi uit op de foto's! Het regent hier de hele tijd, maar jullie boffen met dat mooie weer! We hopen dat jullie het erg leuk hebben en nog veel mooie dingen gaan zien!

We zijn blij als je weer terug komt, want we missen je in de klas!

Groetjes van Dennis, Brendan, Abigail, Alem, Primoz, Nena, Kaylee, Jane, Tigo, Carmen, Esmee, Ayman, Yassir, Joeri en juf Tessa

• 10 Oktober 2011 - 11:09

Groep 6b/7b En Juf C:

Hallo Thimo,

We hebben net met elkaar je verslag gelezen. Wat schrijf je leuk! Leuk ook om de foto's te zien. We wensen je nog een heel goede tijd toe en zullen je zoveel mogelijk volgen!
    Groetjes, ook aan je ouders en je zus van de groep en meester Dico en mij.
    Juf Cobie.

• 10 Oktober 2011 - 11:47

De Van Dammetjes:

Thimo,
    Wat heerlijk om van je/jullie avonturen te lezen. En gaaf dat er foto's bij staan. Ik ga zeker elke dag kijken of er nog iets nieuws bijgekomen is en zal het ook aan Sanne en Lotte laten zien. Hoe vindt Thamarai het om in India te zijn?
    Liefs, Marian