Halverwege - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Thimo Gobielje - WaarBenJij.nu Halverwege - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Thimo Gobielje - WaarBenJij.nu

Halverwege

Door: reizenmetthimo

Blijf op de hoogte en volg Thimo

08 Oktober 2011 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Jippie het eerste vliegtuig gehad. Het was best spannend met opstijgen, maar daar raak je snel aan gewend! Over ruim een uur mogen we in het volgende vliegtuig stappen voor het laatste stukje naar India.

Het eten was in het vliegtuig erg lekker. Dat was niet zo gek, want ze hadden de prijs gewonnen voor het lekkerste vliegtuigeten!

Groetjes, Thimo

  • 09 Oktober 2011 - 08:50

    Marleen:

    Heee, vond je het leuk om te vliegen?? Ik vond het heerlijk om naar buiten te kijken, van boven ziet de wereld er weer zo anders uit. Toen wij naar Amerika gingen, had ik wel last van het dalen van het vliegtuig. Daar hoor ik jou gelukkig niet over, want ik had hele erge pijn in mijn oren. Nou ik ben benieuwd naar het volgende verslag.

    Een hele dikke knuffel voor jullie allemaal x

  • 09 Oktober 2011 - 09:27

    Simone:

    Wat een geluk met het eten,Thimo.
    En kreeg je ook een kaasplankje?...gigh daar kun jij ook altijd zo van genieten!
    Vliegen is leuk en het opstijgen geeft altijd een apart gevoel. Succes met laatste stukje en ben benieuwd hoe jij het vindt in India.

    Tot horens,groetjes

  • 10 Oktober 2011 - 06:15

    Ithaka:

    heey thimo leuk dat je het nmaar je zin heb!!!!!!!!
    groetjes ithaka uit je klas

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

India

Recente Reisverslagen:

29 November 2011

Fijn om weer thuis te zijn!

02 November 2011

Weer terug thuis!!

22 Oktober 2011

Weer terug naar huis.

21 Oktober 2011

Afscheid nemen....

20 Oktober 2011

Kindertehuis
Thimo

Wat gaan wij in India doen? Wij gaan naar India omdat wij mijn zusje Thamarai uit India hebben geadopteerd en haar graag willen laten zien waar zij vandaan komt. Ook natuurlijk om plezier te maken en vakantie te vieren! Veel plezier met mij volgen! Groetjes, Thimo

Actief sinds 06 Okt. 2011
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 25396

Voorgaande reizen:

18 Juli 2015 - 05 Augustus 2015

India #2

08 Oktober 2011 - 22 Oktober 2011

India

Landen bezocht: