Fijn om weer thuis te zijn! - Reisverslag uit Gouda, Nederland van Thimo Gobielje - WaarBenJij.nu Fijn om weer thuis te zijn! - Reisverslag uit Gouda, Nederland van Thimo Gobielje - WaarBenJij.nu

Fijn om weer thuis te zijn!

Door: reizenmetthimo

Blijf op de hoogte en volg Thimo

29 November 2011 | Nederland, Gouda

Het was erg leuk in India.

• 29 November 2011 - 19:09

Annie:

mooi geschreven Thimo!

• 14 December 2011 - 14:27

Thimo:

Leuk allemaal hoor!

• 23 Januari 2012 - 14:04

Hoi Thimo,

Wat leuk dat je onze ambassadeur André Kuipers een vraag hebt gesteld via de WNF-community op WaarBenJij.nu! We weten nog niet precies wanneer, maar zodra André er tijd voor vrij kan maken gaat hij vijf vragen beantwoorden. Als jij hierbij zit win je een ballonvaart! Via zijn reisdagboek en de wnf.waarbenjij.nu nieuwsbrief houden we je op de hoogte, maar het is dus nog heel even afwachten...

In de tussentijd kun jij ons een klein beetje helpen. We hebben namelijk een speciale WNF ruimte vormgeving gemaakt, waarmee jij kunt laten zien dat je achter het WNF staat. Deze mooie vormgeving kun je heel gemakkelijk instellen voor jouw reisdagboek via de vormgeving wijzigen pagina op waarbenjij.nu. Als zoveel mogelijk reizigers op waarbenjij.nu deze vormgeving instellen vragen we samen weer extra aandacht voor de natuur. Vraag me gerust om hulp als je er niet uitkomt (waarbenjij@wnf.nl).

Heel erg bedankt voor je support!

Groetjes,

Maja Nijessen
    Communitymanager wnf.waarbenjij.nu

Verslag uit: Nederland, Gouda

India

29 November 2011

Fijn om weer thuis te zijn!

02 November 2011

Afscheid nemen....

20 Oktober 2011

Kindertehuis
Thimo

Wat gaan wij in India doen? Wij gaan naar India omdat wij mijn zusje Thamarai uit India hebben geadopteerd en haar graag willen laten zien waar zij vandaan komt. Ook natuurlijk om plezier te maken en vakantie te vieren! Veel plezier met mij volgen! Groetjes, Thimo

Actief sinds 06 Okt. 2011