2e dag in India - Reisverslag uit Mahabalipuram, India van Thimo Gobielje - WaarBenJij.nu 2e dag in India - Reisverslag uit Mahabalipuram, India van Thimo Gobielje - WaarBenJij.nu

2e dag in India

Door: reizenmetthimo

Blijf op de hoogte en volg Thimo

10 Oktober 2011 | India, Mahabalipuram

Hey allemaal, gisteren lagen we al snel in bed: Het was pas 21:00!

Vanmorgen was het ook laat, we werden door pappa wakker gemaakt om 10:00.
Toen zijn we snel gaan aankleden om te gaan ontbijten, dat was namelijk tot 10:30!

Na het eten zijn we naar een hele boel tempels gegaan. Dat was best gezellig en leuk. Ook zijn we nog even in de vuurtoren geweest.

Daarna zijn we in een heel kleurig restaurant gaan eten, daar was een man, zijn vrouw was de eigenaar van het resaurant. Zelf was hij beeldhouwer, in deze stad maken ze vooral veel beelden van de goden waar ze in geloven, dus daar maakten hij veel beelden van.

Ook mochten we even een kijkje nemen in zijn werkplaats. Mamma ging toen even in zijn winkel kijken, toen hebben we gelijk een beeldje van een god gekocht die oma Sonja wel wou.

Die man was zo aardig dat ik en Thamarai een gratis ketting van een olifant hebben gekregen. We mochten ook een ketting uitzoeken voor vriendjes of vriendinnetejes,

Eenmaal terug in het hotel hebben we lekker gezwommen in het zwembad. (Heerlijk!)

Daarna zijn we op zoek gegaan naar een kokosnoot en een internetcafe. (Waar ik en pappa nu zitten!) De kokosnoot was echt heel lekker!

Zometeen gaan we weer terug naar het hotel om te eten en te slapen.

Tot morgen, Thimo(Thamarai, pappa en mamma!)

• 10 Oktober 2011 - 13:25

Joeri En Mama:

Hoi Thamarai,
    ik heb mijn wiebeltand weer doorgeslikt.
    als mijn tanden nu opschuiven lijk ik op jou, haha.
    groetjes Joeri.

Hoi allemaal, fijn dat jullie het zo leuk hebben!
    we volgen jullie iedere dag hoor!
    nu eerst je visjes even voeren ;).
    xxx Annie

• 10 Oktober 2011 - 13:42

Yara :

ik houw voor je de computer vrij als je terug komt mag je weer op de computer oke groetjes yara en veel plezier nog

• 10 Oktober 2011 - 13:55

Kevin:

Hallo allemaal. We hebben de foto`s gezien en ze zijn heel leuk. Ik blijf je volgen. De groeten aan je zus en je pa en ma. Groetjes van kevin,fabian, jolanda en marcel

• 10 Oktober 2011 - 14:50

Gerda De Groot:

Mooie foto's! die boterbal van Krishna herken ik! Ben benieuwd wat jullie volgende plekje wordt,
    groetjes Gerda

• 10 Oktober 2011 - 15:42

Oma Sonja & Opa Hans:

Wat leuk om jullie zo te volgen. Jullie hebben al heel veel gedaan. Wij hebben gister de familiereunie gehad. Dat was een enorm succes. Jullie werden daar wel gemist jammer dat het niet een weekje eerder was. Heel veel plezier verder en we zijn benieuwd wat jullie dan weer meemaken.

• 10 Oktober 2011 - 16:15

Brian !:

Heey Thimo,
    Is het Leuk ?
    Whaha weet je nog (ga weg...) we hebben vandaag nog met de hele klas op je site gekeken Ik kijk elke dag Daagg BRIAN

• 10 Oktober 2011 - 17:53

Soep&siep:

Hai Allemaal!
    Wij genieten van jullie blog!
    Groetjes,Gjalt,Laura,Gianna&Yulan