Kindertehuis - Reisverslag uit Madras, India van Thimo Gobielje - WaarBenJij.nu Kindertehuis - Reisverslag uit Madras, India van Thimo Gobielje - WaarBenJij.nu

Kindertehuis

Door: reizenmetthimo

Blijf op de hoogte en volg Thimo

20 Oktober 2011 | India, Madras

Hey allemaal,

Gisterenmiddag zijn we naar het kindertehuis geweest. We hadden voor alle kinderen chocolaatjes meegenomen. We werden heel welkom ontvangen door Sunitha en Maida (de directrice van het tehuis). Eerst hebben we even zitten kletsen en kregen daarna een rondleiding langs de bedjes van Thamarai. Thamarai vond het erg leuk met alle kleine kindjes.

Na een kopje thee ging de school uit en konden we de chocolaatjes uitdelen. We kregen een mooie ketting om van Sandalwood en ik en Thamarai kregen een kadootje, een kruis met een lampje.

We zijn lekker met de kinderen gaan spelen en het was zo leuk dat we zelfs 's avonds zijn blijven eten! Thamarai mocht haar gymkunsten laten zien aan alle kinderen en de kinderen deden een karate kata voor ons.

We zijn vanmorgen naar het strand geweest en gaan nu weer naar het kindertehuis. We krijgen een interview met de krant en gaan shoppen en uit eten met Sunitha en Maida. Thamarai krijgt een echte indiase jurk!

Groetjes en tot morgen, Thimo en de rest van de familie.

• 20 Oktober 2011 - 16:04

Duuk:

Wat leuk voor Thamarai!!!!!

• 20 Oktober 2011 - 18:36

Gerda De Groot:

Geweldig dat jullie in Christ Faith Home for Children zijn en volgens mij zijn jullie super welkom!
    hartelijke groet daar aan jullie en aan alle Indiase mensen daar!

• 20 Oktober 2011 - 19:21

Annie:

Wat een beleving zeg!
    En de foto's zijn zo geweldig, die Thammie.
    Nog een fijne dag morgen in India, en dan zaterdag alweer de reis naar huis!
    Groetjes aan iedereen.

Verslag uit: India, Madras

India

29 November 2011

Fijn om weer thuis te zijn!

02 November 2011

Afscheid nemen....

20 Oktober 2011

Kindertehuis
Thimo

Wat gaan wij in India doen? Wij gaan naar India omdat wij mijn zusje Thamarai uit India hebben geadopteerd en haar graag willen laten zien waar zij vandaan komt. Ook natuurlijk om plezier te maken en vakantie te vieren! Veel plezier met mij volgen! Groetjes, Thimo

Actief sinds 06 Okt. 2011