Weer terug naar huis. - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Thimo Gobielje - WaarBenJij.nu Weer terug naar huis. - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Thimo Gobielje - WaarBenJij.nu

Weer terug naar huis.

Door: reizenmetthimo

Blijf op de hoogte en volg Thimo

22 Oktober 2011 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Gisteravond werden we om 1730 met de taxi naar het vliegveld gebracht. Het was erg druk op de weg, maar waren netjes op tijd. Het inchecken en de douane ging ook veel vlotter dan gedacht, zodat we nog bijna 2 uur overhadden.

Nu zijn we weer op Dubai airport, waar we nu na een slecht nachtje op de stoelen over een uurtje het vliegtuig naar Amsterdam in mogen.

Groetjes en tot snel allemaal!

Thimo

PS. Vandaag hebben we even geen fotos. De fotos zijn namelijk op!

• 22 Oktober 2011 - 06:47

Annie En Rik:

Goede reis het laatste stuk en tot snel!

• 22 Oktober 2011 - 06:48

Annie En Rik:

oja, trek je warme jas maar aan, de temparatuur zegt op het moment buiten 3 graden, hihi..

• 22 Oktober 2011 - 08:04

Marian:

Alvast een fijne thuiskomst (doe maar warme kleren aan!!!). Dank voor alle mooie verhalen en foto's.
    Groetjes, Bastiaan, Marian, Sanne en Lotte

• 22 Oktober 2011 - 09:33

Melissa:

Hey lieverd,

Ik wens jullie een fijne reis,en inderdaad trek maar warme kleren aan want het is hier echt koud,brrrr.. Maar wel droog en zonnetje!
    Ik heb echt genoten van je verhalen en de foto's allemaal! Ik hoop binnenkort weer eens te komen oppassen dan hoor ik je verhalen allemaal in het echt!
    Hele dikke kus,Melissa

• 22 Oktober 2011 - 16:43

Gerda De Groot:

Welkom weer in Nederland, wat zal dat wennen zijn na zo'n geweldige reis.
    tot gauw!

Groetjes van ons vieren!

• 23 Oktober 2011 - 11:56

Simone:

Hey Thimo en family,

Heb net je verhalen van afgelopen week gelezen en wat leuk,spannend om deze te lezen!! Foto's geweldig en gaaf!
    Fijn dat jullie weer thuis zijn. Tot gauw

Groetjes en liefs van Simone

• 24 Oktober 2011 - 09:02

Daan:

Heeey Thimo,

Zo dat is vast weer even wat anders he hier in Nederland!

Hoop echt dat je het onwijs naar je zin hebt gehad daar. Maar na al die reisverslagen weet ik dat eigenlijk wel zeker!

Woensdag ben ik weer op school! Dan kom ik even lekker met je kletsen!

Tot woensdag!
    Juf Daan

• 26 Oktober 2011 - 18:17

Bengel:

Hoi Thimo,

Wat een fantastische reis was dat zeg!

Groetjes aan Papa, mama en Thamarai,
    Bengel
    (en Bob, Margriet, Jacco en Esmee)