Krokodillen! - Reisverslag uit Mahabalipuram, India van Thimo Gobielje - WaarBenJij.nu Krokodillen! - Reisverslag uit Mahabalipuram, India van Thimo Gobielje - WaarBenJij.nu

Krokodillen!

Door: reizenmetthimo

Blijf op de hoogte en volg Thimo

11 Oktober 2011 | India, Mahabalipuram

Vandaag gingen we naar Crocodile Bank!
Na het ontbijt gingen we met de bus. De krokodillen hadden een eigen bushalte in de tuin dus daar waren we snel! Binnen waren er heel veel verschillende krokodillen: Kaaimannen, Zoutwaterkrokodillen, Zoetwaterkrokodillen, Kleine krokodillen, Grote krokodillen. (Kijk maar op de foto's!) Maar ze hadden een overeenkomst: Ze haden allemaal een grote bek met tanden!

Eenmaal terug in het hotel ging het heel hard plenzen en toen stonden alle straten helemaal blank. Even later was het weer droog, nu zijn alle straten al weer droog.

Later hebben we nog ff over de rotsen gelopen op het strand. Toen mochten we lekker pootjebaden in de zee. Ook kregen we nog een ijsje.

Toen we weer terug in het hotel waren en ik en pappa net naar het internetcafe wilden gaan keek ik naar buiten en weet je wat ik toen zag: 10 apen op het dak van het huis aan de overkant! Toen liepen ik en pappa naar buiten en wou mijn vader een foto maken van de apen op het dak en toen zat er een aap voor onze neus op een meter afstand! (Zie foto's)

Morgen vertrekken we naar Madurai om daar de vakantie te vervolgen. We komen daar 's avonds laat aan dus morgen geen bericht!

Groetjes, Thimo

P.S Bedankt voor al jullie enthousiaste berichten, dat is erg leuk om te lezen!!

  • 11 Oktober 2011 - 10:55

    Soep&siep:

    Hai Thimo & Thamarai,

    Hier een bericht van Yulan:
    ik vind de fotoos leuk en vinden jullie het fijn in india? ja ov nee? ik hoop dat je snel weer schrijft en foto's laat zien.

    groetjes van Yulan en ook van Gjalt, Laura & Gianna
    dag

  • 11 Oktober 2011 - 12:07

    Oma Sonja & Opa Hans:

    Leuk die Krokodillen en apen. Hoe vindt Thamarai haar geboorteland, het klimaat en het eten? Wij zijn benieuwd hoe zij het allemaal ervaart. Tot het volgende bericht

  • 11 Oktober 2011 - 12:42

    Simone:

    He crocoman,

    Dat zijn er wel veel,Thimo...hoop dat ik vanavond nog kan slapen...hihi.
    En een aap....leuke foto!
    Succes met de hele dag reizen morgen. Op naar een ander mooi stukje van India.
    Groetjes daar en hoop op nog paar berichten en foto's van je, vanaf vrijdagmiddag ben ik ook op vakantie.
    Greetz, Simone

  • 11 Oktober 2011 - 14:48

    Kirsten + Fam:

    Wat schrijf jij leuke verhalen Thimo!! En wat zien jullie veel.
    Geniet maar!! En doe je de groetjes aan Papa en Mama en Thamarai!!

    Groetjes van Kirsten, Martijn, Yaira, Djaele en Zayinte

  • 11 Oktober 2011 - 15:48

    Nikki:

    Hoi Thimo,

    Ik zie dat je het daar leuk hebt.
    Dat is mooi zo we kijken in de klas elke dag naar jou website.We denken wel aan je Marijn en Ithaka vinden het fijn dat je even weg bent.Ze vinden het lekker rustig zonder jou.Nou ik vind dat niet zo hoor ik vind het altijd gezellig met jou.De klas ziet de hele tijd een leeg plekje en ik ook ik denk steeds ik ga wat aan Thimo vragen.En dan kijk achterom en dan ben je er niet.Dan denk ik dan vraag ik het wel aan de meester of aan de juf.Nou geniet er nog maar lekker van want voor je het weet ben je weer thuis en dan moet je weer naar school.Maak er een leuke vakantie van.

    Gr Nikki

  • 11 Oktober 2011 - 16:42

    Dylano En Chayenne:

    Hoi Thimo,
    Ik ben het dylano.
    Hoe gaat het? met mij goed.
    En nog fijne dagen in India.

    p.s Ik hoop dat ik je snel weer zien.
    Geniet ervan.

    Gr. Dylano en Chayenne

  • 11 Oktober 2011 - 17:23

    Jolanda:

    Hoi Thimo,

    Wat hebben jullie al veel meegemaakt! Ben je niet in je bil gebeten door een krokodil..? Wat leuk dat je van zo dichtbij apen hebt gezien! Veel plezier nog en groetjes aan Thamarai, papa en mama.

    Liefs, Jolanda en John

  • 12 Oktober 2011 - 10:33

    Duuk:

    LEUK!!!
    Stoere krokodillen hoor!
    Ze zijn GROOT!
    Nog een goede vakantie toegewenst.

    Groetjes Duuk!

  • 12 Oktober 2011 - 13:39

    Gerda De Groot:

    Hai family,
    Madurai is mooi, prachtige tempel waar je gezegend kan worden door een echte olifant, moet je wel wat roepies geven. Ik lees het wel Thimon of jij gezegend wordt met de slurf en Thamarai misschien ook!
    groetjes aan je ouders!!!!!
    Gerda

  • 12 Oktober 2011 - 14:02

    (Juf) Daan:

    Heeey Thimo,

    Echt zo onwijs gaaf die verhalen van jou en die foto's!!
    Vanmorgen was ik op school en toen dacht ik even naar Thimo zwaaien....maar toen bedacht ik dat je al lekker op vakantie bent!

    Goede reis naar Madurai! En ben nu al weer benieuwd naar je vorlgende verhaal en foto's!

    Groetjes aan papa, mama en Thamarai!
    (Juf) Daan

  • 12 Oktober 2011 - 19:58

    Lesley (en Familie):

    Ha die Thimo en Thamarai!!!

    We zijn eens even lekker gaan zitten en hebben je reisverslag vanaf dag 1 gelezen. Superleuk!!! En wat een mooie foto's. Doe de groetjes aan jullie vader en moeder en tot het volgende berichtje...

    Lesley, Miquel, Patty en Vincent.

  • 13 Oktober 2011 - 10:35

    Dennis 4b 5b:

    hallo Tamarai en de moeder en papa Thimo is daar heel heet bij ons niet de heelen klas heeft vandaag weer gekeeken was dat leuk de krokodil groetjes de heel klas groetjes
    juf tessa en juf Gonneke en
    de heelen klas groep4b,5b

  • 19 Oktober 2011 - 07:59

    Dennis 4b 5b:

    leuk foto,s

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Mahabalipuram

India

Recente Reisverslagen:

29 November 2011

Fijn om weer thuis te zijn!

02 November 2011

Weer terug thuis!!

22 Oktober 2011

Weer terug naar huis.

21 Oktober 2011

Afscheid nemen....

20 Oktober 2011

Kindertehuis
Thimo

Wat gaan wij in India doen? Wij gaan naar India omdat wij mijn zusje Thamarai uit India hebben geadopteerd en haar graag willen laten zien waar zij vandaan komt. Ook natuurlijk om plezier te maken en vakantie te vieren! Veel plezier met mij volgen! Groetjes, Thimo

Actief sinds 06 Okt. 2011
Verslag gelezen: 641
Totaal aantal bezoekers 25397

Voorgaande reizen:

18 Juli 2015 - 05 Augustus 2015

India #2

08 Oktober 2011 - 22 Oktober 2011

India

Landen bezocht: