Elephant Valley: De reis - Reisverslag uit Kodaikānāl, India van Thimo Gobielje - WaarBenJij.nu Elephant Valley: De reis - Reisverslag uit Kodaikānāl, India van Thimo Gobielje - WaarBenJij.nu

Elephant Valley: De reis

Door: reizenmetthimo

Blijf op de hoogte en volg Thimo

14 Oktober 2011 | India, Kodaikānāl

Vanmorgen moesten we om half 7 opstaan, want om 7.15 ging onze taxibus naar Kodaikanal, een reis van ongeveer 3 uur. We hadden gerekent op een 9-persoons bus, maar uiteindelijk was het toch een 20-persoons bus! Onderweg gingen we steeds stoppen om mooie dingen te zien, een daarvan was de waterval. Naast de bus was een randje van steen waar je op kon zitten, daar zaten niet allen mensen , maar vooral apen! Ik ben met een van die apen op de foto geweest.

Na 3 uur rijden waren we in Kodaikanal. We moesten uitstappen, maar het penden van de regen. Er zat maar een ding op en dat was rennen naar het restaurant, die was 100 meter verder, dus dat was geen probleem. (Je word er wel nat van!)

Na het eten moesten we pinnen, eerst waren we hopeloos de verkeerde kant op gelopen, dus we moesten weer helemaal terug! Toen we gepint hadden hebben we een taxi gezocht die ons naar the Elephant Valley bracht.

Groetjes, Thimo!

P.S. De komende dagen zllen we geen foto's op mijn webblog kunnen zetten want op de Ipad kan dat niet., en op de computer hier duurt dat ongelofelijk lang!

• 14 Oktober 2011 - 17:28

Melissa:

Hoi lieffie,

Wat een leuke verhalen allemaal,volg jullie elke dag hoor! Echt super leuk!
    Geniet er lekker van!

Veel liefs,Melissa

• 15 Oktober 2011 - 15:05

Milan:

hoe duur is het bellen naar jou veel plezier morgen waar gaa je naar toe ik mis je en de anderen ook feel sukses

groetjes milan.s

• 15 Oktober 2011 - 20:53

Gerda De Groot:

Jammer geen foto's! Maar wel verhalen toch?

• 17 Oktober 2011 - 09:39

Javier:

Wow Thimo, wat een mooie gebouwen en leuk dat je met een aap op de foto staat ( heb jij daar ook een beetje familie, hihi!),
    groetjes ook aan je papa, mama en natuurlijk Thamarai

Verslag uit: India, Kodaikānāl

India

29 November 2011

Fijn om weer thuis te zijn!

02 November 2011

Afscheid nemen....

20 Oktober 2011

Kindertehuis
Thimo

Wat gaan wij in India doen? Wij gaan naar India omdat wij mijn zusje Thamarai uit India hebben geadopteerd en haar graag willen laten zien waar zij vandaan komt. Ook natuurlijk om plezier te maken en vakantie te vieren! Veel plezier met mij volgen! Groetjes, Thimo

Actief sinds 06 Okt. 2011