Elephant Valley - Reisverslag uit Kodaikānāl, India van Thimo Gobielje - WaarBenJij.nu Elephant Valley - Reisverslag uit Kodaikānāl, India van Thimo Gobielje - WaarBenJij.nu

Elephant Valley

Door: reizenmetthimo

Blijf op de hoogte en volg Thimo

16 Oktober 2011 | India, Kodaikānāl

Hallo allemaal,

We zijn nu weer terug in Kodaikanal. Met de jeep zijn we hier heen gebracht. De weg is namelijk nogal hobbelig. Hier gaan we ons een dagje vermaken. Vanavond nemen we de bus naar Mysore, waar we een heel mooi paleis gaan bekijken.

Gisteren hebben we heerlijk gedouched in ons huisje, en na het ontbijt zijn we met een gids naar de top van de berg gegaan. We zijn erg veel verse olifantenpoep tegengekomen, maar helaas... geen olifanten! Boven was het uitzicht heel erg mooi en konden we bijna ons huisje zien.

Bij het oversteken van de rivier moesten we erg goed uitkijken voor bloedzuigers, want die waren er heel erg veel door de regen van 's nachts. Op de terugweg kwamen we langs een hele mooie waterval, daar moesten we de rivier door (de schoenen moesten uit). Gelukkig kwamen we allemaal droog over ... behalve mijn moeder: die viel bijna om, haar schoenen zijn kopje onder gegaan.

's Middags is pappa met Thamarai naar het dorpje gelopen, daar waren veel kinderen. Toen kwamen ze terug en zijn we met z'n drietjes met schriften en potloden terug gegaan om die uit te delen. De kinderen waren daar heel erg blij mee! (zelfs een mevrouw).

Groetjes, Thimo

P.s.: We hebben nu heel veel foto's bijgevoegd. Veel plezier met bekijken!

• 16 Oktober 2011 - 09:00

Oma Sonja & Opa Hans:

Jammer dat jullie geen olifanten hebben gezien. Thimo jij moet ook eens een paar foto's maken dan staat pappa er ook op. Jullie hebben een mooie reis. Geniet er maar volop van. Hier is het laatste dagen ook prachtig weer wel wat fris maar strak blauw. Vandaag gaan we wandelen in Schoorl. Sven en Aimee zijn met de boot op weg naar Engeland met hun papa en mamma. Groetjes en nog veel plezier. Knuffel Oma en Opa

• 16 Oktober 2011 - 12:10

Kris:

hoi thimo :-)
    klinkt leuk hoor!
    wij hebben nu ook vakantie :D
    groetjes kris

• 16 Oktober 2011 - 16:05

Soep&siep:

Hai Allemaal,
    Wat een coole foto's! Yulan wil weten of jullie de aapjes een naam gegeven hebben! hihi...en of de gids aardig was? En ze hoopt dat Thimo snel weer schrijft!
    Groetjes van Gjalt, Laura, Gianna & Yulan

• 16 Oktober 2011 - 16:46

Jolanda:

Hallo thimo en de rest van de familie. Heb net de foto`s bekeken en ze zijn leuk om te zien. Ook vinden wij het leuk om de verhalen te lezen. Geniet er nog maar van. Veel plezier en de groeten van ons.
    Marcel jolanda kevin en fabian

• 16 Oktober 2011 - 18:58

Jolanda:

Hoi Thimo,

Wat een mooie foto's! En wat leuk dat je al weer apen hebt gezien! Geniet nog even van jullie vakantie en het mooie weer.

Liefs Jolanda en John