Madurai - Reisverslag uit Madurai, India van Thimo Gobielje - WaarBenJij.nu Madurai - Reisverslag uit Madurai, India van Thimo Gobielje - WaarBenJij.nu

Madurai

Door: reizenmetthimo

Blijf op de hoogte en volg Thimo

13 Oktober 2011 | India, Madurai

Eergisteren zijn we de laatste avond in Mamallapuram bij het Buddhacafe gaan eten. Lekker op de grond op een enorm kussen. Het was op een dakterras met een leuk rieten dakje. Als drinken had ik een vanille milkshake besteld. Die was echt verrukkelijk!! (Dus als je ooit nog in Mamalapuram komt, ga dan daar eten!)

Gisteren hebben we alles lekker rustig aan gedaan, eerst ruim een uur in de bus, daarna (niet schrikken) 7 uur in de trein! (Dat is lang...)

Toen gingen we op zoek naar een hotel. Het is een heel luxe hotel, met een extra slaapkamer, een badkamer met glazen deuren en een dakterras.

Vandaag hebben we lekker uitgeslapen.
Hebben we rustig ontbeten en zijn we naar de enorme tempel geweest. De tempel was echt heel erg mooi! Er waren wel veel mensen die aan het bidden waren voor beelden die de goden van de Hindu's voorstellen.

En oh ja, voordat we de tempel in gingen kregen mijn moeder en Thamarai een bloementouwtje in hun hun haar. Ik kreeg hetzelfde maar dan als ketting.

Toen na de tempel gingen we wat eten. Na het eten gingen we nog even naar een heel oud paleis.

Het verkeer is hier in Madurai is echt heel erg enorm druk! Mensen toeteren om voorrang te krijgen. (Dat krijgen ze niet want ze rijden toch wel door elkaar heen.)

Thamarai vind haar geboorteland echt heel erg leuk, maar toch ook wel erg spannend. (Net als ik!)

India is echt heel erg leuk!!!!

Groetjes Thimo

P.S. Morgen reizen we een stukje terug naar het noorden, Kodaikanal. Daar, in de bergen, zal het wel weer een beetje rustig zijn. Of we morgen weer een stukje kunnen schrijven, weet ik niet maar we doen ons best!

  • 13 Oktober 2011 - 11:00

    Yulan:

    ik vint dat ju goet srijv want ju srijvt leuke dingen over tempels (en nu moet maakt mijn moeder het even af omdat ik naar school moet) en over hoe het in India is.
    Groetjes van Yulan

  • 13 Oktober 2011 - 11:00

    Yulan:

    ik vint dat ju goet srijv want ju srijvt leuke dingen over tempels (en nu moet maakt mijn moeder het even af omdat ik naar school moet) en over hoe het in India is.
    Groetjes van Yulan

  • 13 Oktober 2011 - 11:17

    Simone:

    Klinkt als echt vakantie houden....geniet ervan!
    Morgen ga ik op vakantie(onwijs zin in) en zal ik helaas wat verhalen van je gaan missen,maar ik hoor graag je verhalen en foto's kijken het weekend na de vakantie! Tot dan en heel veel plezier nog met alle spannende dingen in het mooie India.
    Dikke knuffel aan jou en Thamarai en paps en mams, liefs Simone

  • 13 Oktober 2011 - 17:22

    Gerda De Groot:

    Lange reis hoor met de trein, maar ook leuk toch? Het is niet als bij ons in de trein, in de Indiase trein gebeurt van alles om je heen. Leuk dat jullie zo genieten met elkaar, goede reis naar de bergen! Morgen hoop ik weer wat te lezen!
    Ja die Thamarai weer in haar geboorteland en Thimo die nu eindelijk in India is in het land van zijn zusje! groetjes Gerda

  • 13 Oktober 2011 - 21:02

    Annie:

    Het klinkt echt super!
    Wij gaan naar Duinrell morgen, valt in het niets met India zeg, maar ook leuk.
    Natuurlijk is het spannend, Nederland en India zijn zo verschillend van cultuur.
    Ben ook heel benieuwd naar jullie verhalen in het echie hoor!

    Welterusten en iedereen de groetjes van ons allemaal!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Madurai

India

Recente Reisverslagen:

29 November 2011

Fijn om weer thuis te zijn!

02 November 2011

Weer terug thuis!!

22 Oktober 2011

Weer terug naar huis.

21 Oktober 2011

Afscheid nemen....

20 Oktober 2011

Kindertehuis
Thimo

Wat gaan wij in India doen? Wij gaan naar India omdat wij mijn zusje Thamarai uit India hebben geadopteerd en haar graag willen laten zien waar zij vandaan komt. Ook natuurlijk om plezier te maken en vakantie te vieren! Veel plezier met mij volgen! Groetjes, Thimo

Actief sinds 06 Okt. 2011
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 25378

Voorgaande reizen:

18 Juli 2015 - 05 Augustus 2015

India #2

08 Oktober 2011 - 22 Oktober 2011

India

Landen bezocht: