Afscheid nemen.... - Reisverslag uit Madras, India van Thimo Gobielje - WaarBenJij.nu Afscheid nemen.... - Reisverslag uit Madras, India van Thimo Gobielje - WaarBenJij.nu

Afscheid nemen....

Door: reizenmetthimo

Blijf op de hoogte en volg Thimo

21 Oktober 2011 | India, Madras

Hey allemaal,

Gisterenmiddag zijn we om 3 uur weer naar het kindertehuis gegaan. Toen we daar aan kwamen waren de kinderen bezig met karateles.

De mensen van de krant kwamen wat later, maar ik en Thamarai hebben ons wel vermaakt met de kleine jongentjes van de vorige dag! We hebben even lekker met ze kunnen voetballen!

Even later kwam de krant, we moesten heel vaak op de foto. Zondag komen we in een speciale editie van een Indiase krant. In het Tamil, dus onleesbaar, maar wel leuk!

Toen de journalist weer weg was gingen we met zijn allen in de auto naar de stad om te shoppen. Eerst hebben we voor Thamarai een mooie jurk gekocht. Daarna wilde Maida ook nog een Indiaas pak voor mij kopen. (Het resultaat zie je op de foto!)

Na het shoppen zijn we weer met zijn allen in de auto gestapt om naar een restaurant te gaan. Heel lekker en veel te veel gegeten!!

Toen het echt tijd werd om afscheid te nemen kregen we nog kadootjes mee voor alle kinderen uit CFHC en voor Gerda. (Dus jongens jullie moeten maar snel langs komen!) We vonden het jammer om weg te gaan, maar naar huis gaan is ook wel weer fijn.

Tot zondag!! Thimo en de rest.

• 21 Oktober 2011 - 11:50

Duuk:

Mooie kleren,hoor!
    En tot over een paar daagjes.

• 21 Oktober 2011 - 11:50

Duuk:

Mooie kleren,hoor!
    En tot over een paar daagjes.

• 21 Oktober 2011 - 15:16

Soep&siep:

Goede terugreis en hartstikke bedankt voor het super leuke reisverslag! Wij hebben ervan genoten!
    Groetjes en we moeten snel maar afspreken! ;-)

• 21 Oktober 2011 - 16:41

Jolanda:

Wat zien jullie er mooi uit! En wat hebben jullie veel meegemaakt de afgelopen twee weken! Een hele goede reis terug, ook voor papa, mama en Thamarai en hopelijk tot snel.

Liefs, Jolanda en John

• 21 Oktober 2011 - 16:54

Gerda De Groot:

Soep en Siep willen afspreken, daar wil ik bij zijn natuurlijk! Dank je wel Thimo dat ik jullie mocht volgen, ik hoop jullie snel live te zien met jullie verhalen en foto's!
    Goede reis en tot snel,
    knuf voor Thamarai en voor jou een hi five!

Verslag uit: India, Madras

India

29 November 2011

Fijn om weer thuis te zijn!

02 November 2011

Afscheid nemen....

20 Oktober 2011

Kindertehuis
Thimo

Wat gaan wij in India doen? Wij gaan naar India omdat wij mijn zusje Thamarai uit India hebben geadopteerd en haar graag willen laten zien waar zij vandaan komt. Ook natuurlijk om plezier te maken en vakantie te vieren! Veel plezier met mij volgen! Groetjes, Thimo

Actief sinds 06 Okt. 2011