Jaipur-Puskar, Rooftopchillen - Reisverslag uit Pushkar, India van Thimo Gobielje - WaarBenJij.nu Jaipur-Puskar, Rooftopchillen - Reisverslag uit Pushkar, India van Thimo Gobielje - WaarBenJij.nu

Jaipur-Puskar, Rooftopchillen

Door: reizenmetthimo

Blijf op de hoogte en volg Thimo

23 Juli 2015 | India, Pushkar

Hallootjes!!

Vandaag zijn we van Jaipur naar het heilige dorpje Pushkar gereden. Elke Hindi moet een keer in zijnerven naar Oushkar om zich te wassen in de heilige rivier.
Onderweg zijn we gestopt op een hele warme plek waar we wat thee hebben gedronken en wat hebben rondgekeken in het winkeltje waar ze ook een olifantenslachttand verkochten.

Aangekomen in het hotel hebben we lekker gezwommen in het zwembad dat op 2 Engelsen na onbevolkt was. Het ging een beetje regenen tijdens de zwemsessie, maar nat waren we toch al!
Eenmaal opgedroogd hebben we lekker rondgelopen in het dorp en heerlijk gegeten op een chill rooftopterras waar Thamarai de ober wel 'swag' vond hebben.
Nu zitten we lekker in de hotellobby te kletsen met Manoj en heb ik zojuist gewonnen van Thamarai met pesten (joepie!!)

Morgen rijden we naar Udaipur, doei!

Thimo

• 23 Juli 2015 - 18:41

Melissa:

Hehe heb je nou eindelijk eens een keer van Thamarai gewonnen Thimo!?! Hihi... Slaap lekker zo! X

• 24 Juli 2015 - 18:50

Thimo Gobielje:

Ja, een zeldzame overwinning...

Verslag uit: India, Pushkar

Thimo

Wat gaan wij in India doen? Wij gaan naar India omdat wij mijn zusje Thamarai uit India hebben geadopteerd en haar graag willen laten zien waar zij vandaan komt. Ook natuurlijk om plezier te maken en vakantie te vieren! Veel plezier met mij volgen! Groetjes, Thimo

Actief sinds 06 Okt. 2011