Tempel, levensgrote zonnewijzer, fort op een berg! - Reisverslag uit Jaipur, India van Thimo Gobielje - WaarBenJij.nu Tempel, levensgrote zonnewijzer, fort op een berg! - Reisverslag uit Jaipur, India van Thimo Gobielje - WaarBenJij.nu

Tempel, levensgrote zonnewijzer, fort op een berg!

Door: reizenmetthimo

Blijf op de hoogte en volg Thimo

22 Juli 2015 | India, Jaipur

Vandaag weer moe maar voldaan teruggekomen in ons hotel.
Vanochtend om 10:30 zijn we afgezet door Manoj in de stad voor een wandeling door het oude centrum dat aanbevolen stond in de Lonely Planet.
Onderweg zijn we naar een levensgrote zonnewijzer geweest, wat zeg ik? Meer dan levensgroot, zeg maar gerust HUGE!! Voor nieuwsgierige onder de lezers; zie foto's.
Om 14:30 hadden we de wandeling voltooid en zijn we naar een restaurant vol met gezellige Indiërs gereden en hebben daar heerlijk geluncht.
Na de lunch, een uur of 15:45 zijn we naar het Amber Fort gegaan, een groot "vakantiehuisje" van de koninklijke familie in de 12e/13e eeuw. Zie foto's.
17:45 zijn we teruggereden naar het hotel en hebben we lekker gerelaxed, gelezen in de LINDA die hier wonder boven wonder in de hotellobby lag en Tahamarai en mamma hebben wat gekaart.
Om 21:00 hebben we gegeten op het dak van het hotel en nu gaan we slapen want morgenochtend vertrekken we naar Pushkar.
Slaap lekker!

Thimo

Verslag uit: India, Jaipur

Thimo

Wat gaan wij in India doen? Wij gaan naar India omdat wij mijn zusje Thamarai uit India hebben geadopteerd en haar graag willen laten zien waar zij vandaan komt. Ook natuurlijk om plezier te maken en vakantie te vieren! Veel plezier met mij volgen! Groetjes, Thimo

Actief sinds 06 Okt. 2011