Taj Mahal en Agra Fort - Reisverslag uit Agra, India van Thimo Gobielje - WaarBenJij.nu Taj Mahal en Agra Fort - Reisverslag uit Agra, India van Thimo Gobielje - WaarBenJij.nu

Taj Mahal en Agra Fort

Door: reizenmetthimo

Blijf op de hoogte en volg Thimo

20 Juli 2015 | India, Agra

Drukte.
Eigenlijk is dat het meest voorname bijvoeglijk naamwoord dat van toepassing is op Agra. Vandaag zijn we om 10:00 opgehaald door onze chauffeur die trouwens Manoj [manotsj] heet en een gids die ons door Agra zou leiden. De Taj Mahal was werkelijkwaar schitterend! En GROOT vooral! Binnen ziet er groter uit dan het is... Daarna heeft onze gids ons nog naar een klein pandje gebracht waar in-lay marmer wordt gemaakt, maar vooral (zoals eigenlijk overal in India) verkocht. Na 20 minuten waren we daar klaar en hebben we de gids gedropped en zijn met Manoj verder gereden naar een restaurant waar we heerlijk hebben gegeten.
Om een uur of 1 zijn we teruggekomen in het hotel, 'just to relax and to swim' zou Manoj waarschijnlijk zeggen.
Om 16:00 zijn we richting Agra Fort gegaan, dat eigenlijk vooral rood is en dient als uitkijkpost, je hebt prachtig uitzicht op de Taj Mahal namelijk.
Om 20:00 hebben we gegeten in het hotel en nu gaan we slapen.

Thimo
Menno, Natas, Thamarai

• 20 Juli 2015 - 19:10

Melissa:

Hee Thimo,

Leuk om te lezen dat jullie zo genieten en wat een mooie foto's!!!
    Hier in jullie huis en met Vossie gaat alles goed, alleen veel te stil zonder jullie...

Slaap lekker!

Dikke kus!

Verslag uit: India, Agra

Thimo

Wat gaan wij in India doen? Wij gaan naar India omdat wij mijn zusje Thamarai uit India hebben geadopteerd en haar graag willen laten zien waar zij vandaan komt. Ook natuurlijk om plezier te maken en vakantie te vieren! Veel plezier met mij volgen! Groetjes, Thimo

Actief sinds 06 Okt. 2011