Sorry, Sorry, Sorry - Reisverslag uit Jodhpur, India van Thimo Gobielje - WaarBenJij.nu Sorry, Sorry, Sorry - Reisverslag uit Jodhpur, India van Thimo Gobielje - WaarBenJij.nu

Sorry, Sorry, Sorry

Door: reizenmetthimo

Blijf op de hoogte en volg Thimo

28 Juli 2015 | India, Jodhpur

He allemaal!

Sorry voor de afgelopen 2 dagen, we hadden geen WiFi...
In Ranakpur regende het zo hard, dat de stroom uitviel en daarmee ook de WiFi kabels. Zonde dat het daar regende, want de natuur was prachtig daar!
En hier, in Jodhpur, is er geen WiFi in het hotel, dus zitten we nu in een internetcafe te uploaden.
Eergisteren zijn we aangekomen in Ranakpur, een paar huizen, omringd door een stuk of 20 hotels en een prachtige natuur. We hebben een poging gedaan om te zwemmen; Thamarai vond het lekker, ik te koud. Onderweg terug naar binnen kwam ik 3 schildpadden tegen!!! En in de kamer 2 gekko's! Thamarai vond ze alle 7 maar niks.
Gister zijn we vertrokken richting Jodhpur en heb ik onderweg, in het Handicraft winkeltje van een vriend van Manoj een beeldje van een Hindoestaanse god gekocht: Shiva, die kan thuis naast mijn Kanesha staan. Ik heb me voorgenomen iedere keer in India een nieuw beeldje te kopen. Aangekomen in ons prachtige hotel hebben Thamarai en ik lekker gezwommen!! Daarna wat gerelaxed, gelezen en daarna wat door de drukke, volle stad gelopen, om de Clock Tower heen en terug en gegeten op het Rooftop van het hotel. Vandaag regende het, waardoor we alleen het fort hebben kunnen bezoeken, wat eigenlijk vooral alwéér een museum was, maar waar vanaf je wel kon zien waarom het stadje de blauwe stad wordt genoemd, wat vanaf de grond niet echt zichtbaar is. De rest van de dag hebben we eigenlijk alleen uitgekeken naar morgen, want.....

MORGEN GAAN WE DE CAMEL SAFARI DOEN IN JAISALMER!!!!!!!
Jee, alleen geen foto's en verslag, want midden in de woestijn is er natuurlijk geen WiFi ;-)

Overmorgen dus hopelijk weer een nieuw verslag, en zo niet ; geen zorgen, waarschijnlijk leven we nog!

Doei,
Thimo
Thamarai, Menno, Natas

  • 28 Juli 2015 - 16:47

    Melissa:

    Gelukkig, ik begon me al een beetje zorgen te maken, hihi...
    Vervelend dat het nu zo slecht weer is, nou hier is het weer ook niet beter, lijkt wel herfst ipv. zomer!
    Maar fijn dat jullie je wel kunnen vermaken in het hotel!
    Hier gaat alles z'n gangetje, ben meer weg dan dat ik in jullie huis zit, hihi... druk aan het klussen bij mijn nieuwe woonplekje en dingen regelen en tussendoor ook nog even werken...

    Heel veel plezier morgen op de Camel Safari, ben heel erg benieuwd naar jullie verhalen en foto's!
    Ik kan echt niet meer wachten om jullie volgende week weer te zien, mis jullie echt verschrikkelijk... pff.. :(
    Maar nu nog even lekker genieten daar hé!

    Knuffel van mij ook aan Thamarai en papa en mama!

    Xxxxxxxxxxxxxxxx

  • 30 Juli 2015 - 21:45

    Angelina:

    3+2=7? Gymnasium, weet je het zeker?

  • 01 Augustus 2015 - 17:51

    Thimo Gobielje:

    Haha, mama zei ook al inderdaad, vakantie hè...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Jodhpur

Thimo

Wat gaan wij in India doen? Wij gaan naar India omdat wij mijn zusje Thamarai uit India hebben geadopteerd en haar graag willen laten zien waar zij vandaan komt. Ook natuurlijk om plezier te maken en vakantie te vieren! Veel plezier met mij volgen! Groetjes, Thimo

Actief sinds 06 Okt. 2011
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 25368

Voorgaande reizen:

18 Juli 2015 - 05 Augustus 2015

India #2

08 Oktober 2011 - 22 Oktober 2011

India

Landen bezocht: