Boottocht, 1ex echte regen, City Palace - Reisverslag uit Udaipur, India van Thimo Gobielje - WaarBenJij.nu Boottocht, 1ex echte regen, City Palace - Reisverslag uit Udaipur, India van Thimo Gobielje - WaarBenJij.nu

Boottocht, 1ex echte regen, City Palace

Door: reizenmetthimo

Blijf op de hoogte en volg Thimo

25 Juli 2015 | India, Udaipur

Hallo allemaal,

Vandaag voor het eerst ook echte regen gehad, maar gelukkig wel op redelijk goede momenten.
Vanmorgen na het ontbijt (helaas was er alleen een veg. sandwich voor me, oftewel een groente tosti.....morgen toch maar toast kiezen) zijn we naar het City Palace gewandeld, waar we door de tuinen van het Palace Hotel naar de aanlegsteiger moesten wandelen. Best een leuk hotel.... Privé zwembad bij de kamer...en dat vanaf slechts € 1000,- per nacht!
Tijdens de boottocht nog een paar leuke hotels gezien. Ook het hotel waar de Bond film Octopussy http://youtu.be/E5M27pau_YM is opgenomen ligt hier in het meer. (Is dus een eiland)
Onze boottocht eindigde met een flinke regenbui.... Rennen naar de eerste boom, waar het dubbel regerende...uit de lucht en uit de boom...
Toen het museum van het City Palace bekeken, best leuk, maar vooral een leuk gebouw met veel kleine kamertjes om verstoppertje te spelen.
Na het museum waren we wel toe aan een late lunch met uitzicht. De groente pakora's waren erg lekker, vooral die met de groene pepers..... Hoewel we er allemaal van moesten huilen.
Nog een tempel bekeken en een beetje door het stadje gesjokt voordat we lui op onze kamer een boekje zijn gaan lezen en via Twitter de Tour de France hebben gevolgd.
Te lui om nog de stad in te gaan dus op het dakterras gaan eten. Dat bleek een goed idee, want het ging heel hard regenen!
Morgen gaan we naar Ranakpur, bos, bergen en Jain tempels. We blijven 1 nacht.
Dit was het voor vandaag, we gaan slapen, want we zijn gesloopt!

Thimo en Mamma

PS:
Fotokwestie....
Jullie hebben misschien wel gemerkt dat vind de afgelopen reisverslagen geen foto's zaten... Dat komt omdat waarbenjij.nu maar 150 foto's toestaat, waarvan er nu nog maar 23 beschikbaar zijn... We weten niet zeker of de foto's van de vorige reis op de computer staan dus gaan we ze er niet afhalen, en de ruimte volmaken ga ik ook niet doen, want woensdag zijn we in Jaisalmer en daar gaan we een Camel Safari doen, waarvan ik ook foto's wil plaatsen.
Dus vandaar...

Verslag uit: India, Udaipur

Thimo

Wat gaan wij in India doen? Wij gaan naar India omdat wij mijn zusje Thamarai uit India hebben geadopteerd en haar graag willen laten zien waar zij vandaan komt. Ook natuurlijk om plezier te maken en vakantie te vieren! Veel plezier met mij volgen! Groetjes, Thimo

Actief sinds 06 Okt. 2011